thecornetto

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida - 31 juli 2012 18:17

Heej alla! Idag blir det ett snabb inlägg för att jag har en kompis här

Idag fick jag rida i REGN!! Trååkigt!! Fast det gick bra! Han och jag kom in väldigt blöta och goa;P

Vad har ni gjort idag annars? Här kommer iaf en liten video;)



Pussi!!<3
  


Av Frida - 30 juli 2012 20:33

Hejhej!! Min förra blogg var "lifefrida". Där skrev jag mest om mitt liv men här hade jag tänkt att göra det till en hästblogg!:P Kanske inte så kul för er som läste min förra och som inte kanske vill läsa bara om hästar nästan men aja. Idag har jag ridit lektion! Det gick jättebra!! Det tycker Rebecka också (som jag rider lektion för). Mamma och Petra (hon som äger stallet) tycker att jag har gjort jättestora framsteg! Inte för att skryta då (för det vill jag inte göra). Men jag tycker att det är så kul att höra!


Nu har vi köpt hinder!! Pappa ska bara bygga till själva stolparna. Medan han gör det så får jag och mamma måla alla bommarna..  vi har köpt så att det blir 3 hinder.

Dom förra hindrena som var uppe istallet bara blåste omkull såfort det blåste lite. Elr om man bara petade på det typ. Haha! Inte riktigt så men nästan!! Det åker ju inte omkull om man bara petar på det.. Fast domhär gjorde det nästan.  Vi börjar nog måla nån dag. Rebecka sa att vi kunde ha hoppträning och dressyr varanan gång. Fast om hindrerna var klara till nästa gång skulle vi ha hopp då!! Det var evigheter sen jag hade hopplektion!! Jag har hopapt lite ibland också när mamma satt upp ett hinder. Fast nu var det ett tag sen jag hoppade så läängtar!!

Men nu ska jag duscha!!


Pussii alla!!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Vill du veta vad denna blogg handlar om? Tryck på
"visa presentation"
Tack!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 Cornetto       valack 8 år

 Haft han i 1 år   

Pappa: Touchwood winston

Mamma: Cornelia

Ras: Connemara (renrasig)

Maxad D-ponny

Hästar i stallet

Prince  5 år     

Fullblod (lite arab aktig är han)

Häst

 Happy  11 år (tror jag)

shetlandsponny :)

Theo  10-13år

C-ponny


Ovido - Quiz & Flashcards