thecornetto

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Frida - 3 oktober 2012 14:56

   

  Jag och min älsklii!!<3 PS!! Mobba mig inte bara men jag vet att jag ser fraaakii ut!!:/

Av Frida - 3 oktober 2012 14:17

Heej alla! Förlåt för att jag inte bloggat men det har varti så mkt just nu..:(

Igår så funkade inte bloggplatsen för mig så jag kom inte in så då gick det ju int att blogga.

Men asså vi tror Cotten är sjuk igen.. Han har varit jättekonstig och så när vi trycker på ryggen så reagerarade han i måndags. Och när jag kmr med sadlen och lägger den på han så tar han upp huvudet och liksom krymper ihop typ elr mer som spänner sig. Så vi tror han har ont i ryggen för han gör lika dant när jag hoppar upp så igår vilade han och i förr förr igår men i för går lonscherade (STAVNING ???) jag han.


Igår var jag med Siri förresten!! Vi spelade wii och lite sånt ;)


Pussii!!<3<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Vill du veta vad denna blogg handlar om? Tryck på
"visa presentation"
Tack!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 Cornetto       valack 8 år

 Haft han i 1 år   

Pappa: Touchwood winston

Mamma: Cornelia

Ras: Connemara (renrasig)

Maxad D-ponny

Hästar i stallet

Prince  5 år     

Fullblod (lite arab aktig är han)

Häst

 Happy  11 år (tror jag)

shetlandsponny :)

Theo  10-13år

C-ponny


Ovido - Quiz & Flashcards