thecornetto

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Frida - 11 oktober 2012 20:23


 

bilden är lite dålig men har inte världens bästa kamera + att bilden blir sämre när man lägger upp den såhär :)


Av Frida - 11 oktober 2012 20:15

 

Okeej video är lite konstig tkr jag menmen låter äger ju!!


xOxOxO Frida

Av Frida - 11 oktober 2012 19:14

Tjena!! Vad gör ni? Själv så gör man inget. Idag så har jag först dragit ut en tand (imorse). Det var mindre sprutor och bedövningen var inte alls farlig idag som sist. Idag kände jag inget i kinden så det var lite skillnad. Men eftersom jag inte hade någon känsel i halva läppen och tungan så kände jag inte när jag bet hål i kinden xD. Det var när Cajza sa att jag blödde på läppen. En till skillnad sen sist var att det blödde sååå mkt idag!! Blev lite shockad  

Btw, min halva läpp svällde iaf upp så jag kunde inte dricka ur ett glas elr äta speciellt normalt.

Jag fick ett sugrör till mjölken och dela knäckebrödet med kniven ;) Super kul!!

Menmen hoppas det går över imon för har fortfarnade en stor kula som läpp  


Dagen i stallet:

Idag fick  Cottis nya skor så mamma mockade och fixade allt så det var klart ;) Men jag kände att jag ville se han för jag ser han inte imorn (mer info längre ner) så jag cyklade upp och gav han lite kärlek!

Ska lägga upp en/flera video/videos senare :P

Men jag tränade han lite i paddocken iaf (släppte han och han skulle följa mig!!!). Han lyssnade bättre på mig idag så ska träna ännu mer.

Men aja blev ett långt inlägg men hoppas att det inte gjorde något ;)


Pussi!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Vill du veta vad denna blogg handlar om? Tryck på
"visa presentation"
Tack!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 Cornetto       valack 8 år

 Haft han i 1 år   

Pappa: Touchwood winston

Mamma: Cornelia

Ras: Connemara (renrasig)

Maxad D-ponny

Hästar i stallet

Prince  5 år     

Fullblod (lite arab aktig är han)

Häst

 Happy  11 år (tror jag)

shetlandsponny :)

Theo  10-13år

C-ponny


Ovido - Quiz & Flashcards