thecornetto

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Frida - 14 oktober 2012 19:28

Heej! Idag har jag inte gjort så mkt. Först så såg jag på tv på morgonen och sen åkte vi till stallet. Jag bara mockade och pappa och Fanny fixade höet och maten. Men han trodde att jag skulle ta in han så han stod vid grinden typ halva tiden jag var där! Gulligt!  

Idag så stod Theo, Prince och Zecar (nya hästen) i en hage så Cotten och Happy stod själva..

Men dom skulle dela av hagen så alla hästar kunde stå där.

När jag kom hem så dushade jag och sen åkte vi till farmor och åt mat. Hon ska vara här i en vecka innan hon åker hem igen. För ni som inte vet så bor hon i Norge men har ett hus här i Småland också (nästan granne med mig).

Så hon ska flytta hit nästa år när hon går i pantion :)

Menmen, nu lyssnar jag på musik och spelar spel på fejjan :)


 



Pussii!!<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Vill du veta vad denna blogg handlar om? Tryck på
"visa presentation"
Tack!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

 Cornetto       valack 8 år

 Haft han i 1 år   

Pappa: Touchwood winston

Mamma: Cornelia

Ras: Connemara (renrasig)

Maxad D-ponny

Hästar i stallet

Prince  5 år     

Fullblod (lite arab aktig är han)

Häst

 Happy  11 år (tror jag)

shetlandsponny :)

Theo  10-13år

C-ponny


Ovido - Quiz & Flashcards